آیا برای شما پیش اومده که مشتری از روند تسویه حساب سایتتون شکایت و احساس نارضایتی بکنه؟! بگه که برای تسویه حساب همش با خطای ” برای ادامه لطفا یک آدرس وارد کنید ” مواجه میشه؟  خب این موضوع رو معمولا در زمان تسویه حساب مشتریایی داریم که قبلا تو سایت ثبت نام نکرده باشند.

وقتی کاربر در سایت فروشگاهی شما ثبت نام میکنه در روند ثبت نام یک آدرس ثبت میشه. زمانی که اقدام به خرید میکنه اصولا همون آدرس اولیه به صورت پیش فرض براش ثبت میشه. اگه مشتری بخواد، میتونه با وارد کردن آدرس جدید، آدرس قبلی رو تغییر بده. در نتیجه مشتری خطای ورود آدرس در ووکامرس رو مشاهده نمیکنه و از روند خریدش هم راضی خواهد بود.

لطفا بخوانید: انتقال توضیحات دسته بندی محصولات به بعد محصولات

چه زمانی با خطای برای ادامه لطفا یک آدرس وارد کنید مواجه میشیم؟

زمانی که مشتری از قبل تو سایت شما ثبت نام نکرده باشه! حالا با انتخاب محصول وارد صفحه تسویه حساب میشه و برای پرداخت با ارور برای ادامه لطفا یک آدرس وارد کنید رو به رو میشه. چون هیچ پیش فرضی برای آدرس وجود نداره.

ارور ورود آدرس در ووکامرس

رفع خطای برای ادامه لطفا یک آدرس وارد کنید

برای رفع این مشکل کافیه که شما وارد افزونه ووکامرس شده مطابق تصویر زیر، از قسمت پیکربندی، تب همگانی رو انتخاب کرده و آدرس پیش فرض فروشگاه رو روی استان و کشور مورد نظر فروشگاه تنظیم کنید. در اینصورت با هر بار تسویه، مشتری دیگه همچین اروری مشاهده نکرده و سیستم بصورت پیش فرض آدرس فروشگاه رو خواهد داشت. در اینصورت مشتری میتونه آدرس پیش فرض رو به آدرس مورد نظر خودش تغییر بده، بدون داشتن هیچ ارور و نارضایتی!

حل مشکل برای ادامه آدرس خود را وارد کنید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *